Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Jeseník / Odborný referent/ka v Oddělení vyměřovacím a vymáhacím II

Odborný referent/ka v Oddělení vyměřovacím a vymáhacím II

Generální finanční ředitelství nabízí volné pracovní místo na pozici Odborný referent/ka v Oddělení vyměřovacím a vymáhacím II. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 20 450 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je Finanční úřad pro Olomoucký kraj Územní pracoviště v Jeseníku, okres Jeseník. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.3.2022. Další informace Vám poskytne Kateřina Kotová.

Zaměstnavatel: Generální finanční ředitelství
Místo výkonu práce: Jeseník
Platové ohodnocení: 20 450 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.3.2022 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Prosíme zájemce, aby se pečlivě seznámili s podmínkami výběrového řízení na Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz)

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 21. ledna 2022, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Lazecká 545/22, 779 11 Olomouc, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna3100@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 25nnz67.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotvírat" a slovy "Výběrové řízení na služební místo 310373 odborný referent v Oddělení vyměřovacím a vymáhacím II - Jeseník".
SLUŽBA ZAHRNUJE ZEJMÉNA:
- zajišťování kompletního chodu podatelny; přijímání, pořizování, distribuce a expedice veškeré korespondence územního pracoviště v listinné i elektronické podobě
- zajišťování spojové služby
- provádění distribuce stravenek
- zajišťování archivní služby související s výkonem spisové služby územního pracoviště
- na žádost daňových subjektů, v součinnosti s Oddělením vyměřovacím a vymáhacím I a Oddělením majetkových daní, vydávání potvrzení o stavu jejich osobního daňového účtu
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení ( tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
- až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
- možnost profesního růstu
- možnost zahraničních stáží

První kontakt

Kontaktní osoba: Kateřina Kotová
Telefon: 585541299
E-mail: katerina.kotova@fs.mfcr.cz

Referenční číslo ÚP: 24095940721
Poslední aktualizace: 12.1.2022

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 28.1.2022.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů